איך פרגולה אלומיניום תלויה יכולה להשתלב גם בחלל החיצוני שלכם?

יש לכם משרדים עם מאות עובדים? אתם אנשים פרטיים שרוצים לנצל את המרפסת, הגינה או הגג שלהם בצורה טובה יותר? אתם עומדים בראשה של מסעדה מצוינת שמחפשת פתרון לימי הקיץ החמים? הגעתם בדיוק למקום הנכון! פרגולה אלומיניום תלויה היא הפתרון שאותו אתם צריכים להכיר באופן מידי, ואם עדיין לא יצא לכם לשמוע עליו – עכשיו הוא בדיוק הזמן הנכון.

פרגולה אלומיניום תלויה – תופסת מינימום מקום ונותנת מקסימום הצללה

היום פרגולה אלומיניום תלויה היא משהו שכמעט ואי אפשר בלעדיו. פרגולה אלומיניום תלויה מאפשרת הנאה מקסימלית מישיבה בצל, גם בימים שבהם השמש קופחת ומחממת כל חלקה טובה. פרגולה אלומיניום תלויה נתלית מהקיר באופן שלא תופס מקום על גבי הקרקע, דבר שמאפשר הצבה של כסאות, שולחנות ופינות ישיבה נוספות בצורה נרחבת ונוחה. כל זאת במקביל לצל הגדול שהיא מאפשרת לכם להנות ממנו, כך שבסופו של דבר אתם יוצאים מורווחים מכל הכיוונים.

העיצוב של פרגולה אלומיניום תלויה

אחד הדברים היפים ביותר בפרגולה אלומיניום תלויה הוא העיצוב שלה. מדובר כאן על פרגולה גמישה מאוד מבחינה עיצובית, כך שאתם יכולים להנות ממגוון רחב של צבעים, גימורים, ואפילו סגירות שונות – אטומות לחלוטין או פתוחות חלקית. העובדה שהעיצוב של פרגולה אלומיניום תלויה הוא גמיש כל כך, מאפשרת לכם להתאים אותה לכל חלל באשר הוא – מראה יוקרתי ורשמי יותר למשרדים, לדוגמה, לעומת מראה קליל ויום יומי יותר לחללים פרטיים.

המחיר של פרגולה אלומיניום תלויה

מחיר הפרגולה תלוי בכמה גורמים עיקריים, כמו הגודל שלה, העיצוב שלה, סוג הסגירה שלה וכמובן החברה שאצלה תבצעו את ההזמנה וההתקנה של הפרגולה. באופן עקרוני המחירים של פרגולה אלומיניום תלויה נעים בין כ-400 ש"ח ל-700 ש"ח למ"ר, כך שהמחיר הסופי יקבע בהתאם לגודל שלה.

אנחנו בלידר מציעים לכם מגוון אדיר של פרגולות אלומיניום, שמחזיקות ברמת האיכות הגבוהה ביותר שקיימת היום בשוק, ומביאות איתן מחירים נוחים והוגנים לכל כיס. צרו איתנו קשר בהקדם ונוכל לספק גם לכם את הפרגולה שתמיד חלמתם עליה.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן