במה פרגולות אלומיניום סגורות נבדלות מפרגולות פתוחות?

הדמיה של פרגולה מאלומיניום למרפסת
הדמיה של פרגולה מאלומיניום למרפסת

היום קיימים פתרונות רבים שיכולים לעזור למסעדות, משרדים ואפילו לבתים פרטיים לשמור על מסגרת אירוח נעימה, בלי להיות תלויים במזג האוויר שבחוץ, קר או חם ככל שיהיה. אחד מהפתרונות האלו מגיע בדמות של פרגולות אלומיניום סגורות, והיום נספר לכם במה הפרגולות הללו נבדלות מפרגולות אלומיניום פתוחות, וגם איך בדיוק הן יכולות לעזור לכם בנושא האירוח.

פרגולות אלומיניום סגורות – גשם או שמש, זה בכלל לא משנה

פרגולות אלומיניום סגורות בנויות בצורה כזו שיש להן קירוי גם מלמעלה אך גם מהצדדים. הקירוי מהצדדים מתאפשר הודות להתקנת דלתות שקופות שמתחברות בין קורה לקורה שבפרגולה, והן מייצרות יחד מעין "קוביה" סגורה שאפשר לשבת בתוכה בנעימים.

באופן הזה, הפרגולה יכולה לשמש בתור פתרון מצוין לישיבה באיזור פתוח, עם פתרון סגירה שמגן מפני הגשם. כל זאת להבדיל, כמובן, מפרגולות פתוחות, שאינן מגיעות עם דלתות שקופות שכאלו, ולעיתים אף מגיעות עם פתרון קירוי חלקי מלמעלה, כדי שתתאפשר חדירת קרני שמש חמימות אל תוך איזור הישיבה.

פרגולות אלומיניום סגורות – עוזרות לעסקים לצמוח

עד לפני לא מעט שנים היו העסקים השונים מפחדים מאוד מהרגע שבו החורף יגיע. מסעדות, לדוגמה, ידעו שברגע שהחורף יגיע, ואיתו גם הגשמים והרוחות, פתרון האירוח החיצוני שלהם ירד לטמיון, ובהתאם גם ההכנסות שלהן ירדו באופן משמעותי ביותר. לעומת זאת, היום באמצעות פרגולות אלומיניום סגורות, אותן מסעדות יכולות להישאר רגועות גם בימי החורף, משום שהסועדים שלהן יכולים להנות מאיזור ישיבה חיצוני אך מקורה, ששומר עליהם מפני מזג האוויר שמשתולל בחוץ.

פרגולות אלומיניום סגורות – צריך לדעת עם מי להתקין אותן

יש לא מעט חברות שמציעות ייצור והתקנה של פרגולות אלומיניום סגורות, ואחת מהבולטות ביותר מביניהן היא החברה שלנו – חברת לידר. אנחנו בחברת לידר מקפידים על ייצור של פרגולות אלומיניום מכל מיני סוגים – תלויות, פתוחות, סגורות, עומדות, מעוצבות ועוד. אנחנו מקפידים על שימוש בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר שקיימים היום בשוק, ובהתאם אנחנו יכולים לספק פרגולות שמחזיקות מעמד למשך שנים ארוכות. פנו אלינו עוד היום ונשמח להעניק גם לכם את השירות הנפלא שלנו!

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן