האם באמת פרגולה אלומיניום עדיפה על פרגולת עץ?

פרגולת עץ ידועה בתור פרגולה אהובה על לא מעט ישראלים שמחזיקים בחצר או בגינה, אולם בשנים האחרונות נכנסה למירוץ איתה מתחרה לא פחות ראויה – פרגולה אלומיניום. לאט לאט הישראלים מתחילים להבין שיש לא מעט יתרונות לפרגולה אלומיניום שעולים בכמה רמות על היתרונות של פרגולת עץ, ובוחרים בה על פניה. האם האם באמת מדובר כאן על מוצר שמכיל יתרונות שאין שניים להם? יצאנו לבדוק.

פרגולה אלומיניום, אותה הצללה במחיר מצוין

פרגולה אלומיניום היא האויבת המרה של פרגולת עץ. מדובר כאן על יריבה שהגיעה "משום מקום", וכבשה את לבם של הישראלים בפרט ושל תושבי העולם בכלל. אז למה היא הפכה למה שהיא היום?

אז בראש ובראשונה, מדובר כאן על אלטרנטיבה שמביאה איתה מחירים סופר אטרקטיביים. אם המחיר של פרגולת עץ יכול להתחיל בבין 600 ש"ח ל-700 ש"ח למטר רבוע, הרי שהמחיר של פרגולה אלומיניום יעמוד על בין 400 ש"ח ל-500 ש"ח למטר רבוע. מדובר כאן על הבדלים משמעותיים ביותר של אלפי שקלים, כאשר מדובר על פרגולות של 17 מ"ר או 20 מ"ר.

פרגולה אלומיניום עמידה בפני מזגי האוויר המשתנים

אחד הדברים היפים ביותר שפרגולה אלומיניום מביאה איתה, הוא העמידות הגבוהה שלה בפני שינויי מזג האוויר. פרגולת עץ ניזוקה בצורה מיידית ברגע שמזג האוויר החם הופך למזג אוויר קר, בוודאי כשקשורים בעניין גם קרני השמש והגשמים הגדולים. פרגולה אלומיניום למרפסת אינה מתרגשת משינויים שכאלו, ונשארת איתנה לאורך כל ימות השנה.

שהמזיקים ימצאו להם מקום אחר להיות בו

כשאנחנו מדברים על פרגולה אלומיניום, אנחנו מדברים על פרגולה שהחומר שלה אינו מושך אליו חרקים מכל מיני סוגים. ניתן להבחין בהבדל המובהק הזה בהשוואה אל מול פרגולת עץ, שאליה נמשכים כל מיני חרקים כמו טרמיטים, שמכרסמים בה והורסים אותה מהיסוד. באופן הזה, אתם מבטיחים לעצמכם פרגולה שתחזיק איתכם מעמד לאורך שנים ארוכות, ואנחנו בלידר מציעים לכם מגוון עיצובים יפהפיים של פרגולה אלומיניום במחירים מצוינים. צרו איתנו קשר ב-072-3944304 ונשמח לעמוד לשירותכם!

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן