כיצד לבחור את גדר האלומיניום שלכם להרכבה עצמית?

בראש ובראשונה כאשר נבקש לבחור גדרות אלומיניום להרכבה עצמית, חשוב יהיה להגדיר את מטרת הגדר שלנו. האם זה למטרות אבטחה, פרטיות, דקורטיביות, או כדי לסגור בריכה או גינה? כל מטרה תשפיע על הסגנון, הגובה והעיצוב של הגדר. בשל כך גם מצטרף פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון והוא שגדרות אלומיניום מגיעות בעיצובים שונים, ממסורתיים ועד מודרניים, ובמגוון רחב של צבעים. לכן מומלץ לשקול את הסגנון הארכיטקטוני של הנכס ולבחור את העיצוב המשלים עבורו, שיעניק גם שיפור במראה הכללי של הבית.

נדבך נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עמידות ואיכות החומר, שכן גדרות אלומיניום עשויים לרוב מחומרים איכותיים ועמידים בפני חלודה, קורוזיה ותנאי מזג אוויר קשים. גדרות עמידים ידרשו תחזוקה מינימלית ויעמדו במבחן הזמן, לכן מומלץ יהיה לבקשת תעודת אחריות במעמד הקנייה. בעוד שהרכבה עצמית מציעה יתרונות חיסכון בעלויות, חיוני להגדיר תקציב לפרויקט שלנו. קביעת את סכום או הגדרת תקציב, תאפשר לנו לרכוש את גדר האלומיניום המתאימה ביותר עבור כל אזור שנבקש. 

אמצעי בטיחות בעת הרכבת גדרות אלומיניום בעצמכם

באשר להתקנה של גדרות אלומיניום להרכבה עצמית, חשוב לתת עדיפות לנושא הבטיחות. לכן אחת ההמלצות היא בלבישת כפפות, משקפי בטיחות והנעלה מתאימים בעת ביצוע ההתקנה. ולמרות שלרבים נראה הדבר טריוויאלי, חשוב גם לקרוא את מדריך ההתקנה הוראות ההרכבה שסופקו על ידי היצרן. הוראות אלו יאפשרו ביצוע בטיחותי מדויק של כל שלבי ההתקנה, ויבטיחו שמירה מקסימלית של בטיחות. כמוכן שיש גם לוודא שעמודי הגדר מעוגנים היטב לקרקע, ומספקים בסיס יציב לשאר ההרכבה. 

גדלים מומלצים של גדרות אלומיניום להרכבה עצמית

גובה הגדר תלוי במטרתה. למען אבטחה ופרטיות, מומלץ לבחור גדרות גבוהות יותר (בסביבות 2-3 מטר), בעוד שגדרות דקורטיביות או בריכה יכולות להיות קצרות יותר (בסביבות מטר עד מטר וחצי). יש להכיר גם את רוחבן של לוחות גדר אלומיניום, אשר מגיעות בסטנדרטיים ברוחב של 2 עד 2.5 מטרים. לכן יש לשקול את גודל הנכס ולחשב את מספר הלוחות הדרושים לכיסוי האורך הרצוי.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן