כל הסיבות הבטוחות לבחור בשער חניה חשמלי

שערי חניה חשמליים הופיעו כבחירה פופולרית עבור מבנים רבים ופארקים שונים, זאת בשל הנוחות, הבטיחות והתכונות המתקדמות שלהם. אך בכדי לבצע בחורה נכונה של שערי חניה חשמליים, חשוב להבין מדוע בחירה בשער חניה חשמלי היא אכן החלטה חכמה. שכן השימוש בסוגי שערים אלו יכול להתאים למבנים מסוגים שונים, פארקים ודירות פרטיות. כמו כן מומלץ גם להכיר את היתרונות הקיימים, אילו פרמטרים יש לקחת בחשבון. וכמובן לדעת אילו עצות תחזוקה חיוניות, לכן את כל אלו נסינו לרכז בשורות הבאות. 

למה לבחור שער חניה חשמלי?

שער חניה חשמלי מספק מערכת ניהול חניה חלקה, המבטלת את הצורך בהפעלה ידנית ומשפרת את האבטחה בכניסה לכל חנייה. שערים אלו מציעים נוחות, במיוחד באזורים עמוסים עם תעבורה גבוהה, על ידי אוטומציה של תהליכי כניסה ויציאה. בנוסף לכך, ניתן לשלב אותם עם מערכות בקרת וגישה שונות. כל אלו מאפשרים יכולות כמו גישה וניהול מודרני, שימוש במנעד טכנולוגיות ולכידות אבטחה גבוה במיוחד. 

אמצעי בטיחות טכנולוגיים לשער חניה חשמלי

כשמדובר ברכישה של שער חניה חשמלי, מדובר גם בלא מעט אביזרים טכנולוגיים ובטיחותיים אשר יוכלו להעניק מעטפת בטיחות שלמה לכל שער. הראשונים מבין אביזרים אלו יהיו כמובן חיישני אינפרא אדום אשר פועלים בדומה לחיישנים פוטואלקטריים, כשהם מבצעים זיהוי מכשולים בנתיב השער. חיישנים אלו משתמשים בטכנולוגיית אינפרא אדום כדי לזהות עצמים, וכאשר מתגלה חסימה, תנועת השער נעצרת, ומאידך תנועת השער תפתח כדי למנוע התאונות.

אל בטיחות מצטרפים גם אמצעי בטיחות פחות טכנולוגיים כמו קצוות בטיחות,  שהם בעצם פסים רגישים ללחץ המותקנים בקצה המוביל של השער. כאשר הם באים במגע עם חפץ או אדם, הם מפעילים את השער לעצור ולהפוך את תנועתו, תוך מניעת לכידה או פציעות פוטנציאליות. ולצד כלי עזר מצוין זה, בעשורים האחרונים גם הפלאפון הפך לכלי יעיל לשליטה בשער חניה חשמלי. כך למשל חלק מהשערים החשמליים המודרניים ניתנים לשליטה באמצעות אפליקציות לסמארטפון. לאפליקציות אלה יש לרוב תכונות בטיחות מובנות, כגון זיהוי מכשולים אשר יבקש להבטיח פעולה בטוחה.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן