כל הסיבות שהובילו לכך שפרגולה אלומיניום מובילה את שוק הפרגולות היום

שוק הפרגולות במשך שנים נשלט על ידי סוג אחד בלבד של פרגולות – פרגולות שעשויות מעץ. עד לפני כמה שנים העץ היה נחשב לחומר הבלעדי לייצור פרגולות, מהסיבה הפשוטה שהוא היווה חומר עמיד מספיק בסטנדרטים של פעם. לעומת זאת, היום ברור שפרגולה אלומיניום היא זו שמובילה את שוק הפרגולות, ויש לכך כמה סיבות טובות במיוחד שנפרט בפניכם כעת. מתלבטים איזו פרגולה לרכוש? תאמינו לנו, אחרי קריאת הכתבה הזו כבר לא תהיה לכם שום התלבטות!

המאפיינים העיקריים של פרגולה אלומיניום

אם נשווה בין פרגולה אלומיניום לבין פרגולת עץ, נגלה שקיימים ביניהם הבדלים תהומיים, שהופכים את פרגולה אלומיניום להרבה יותר נחשקת היום. בעוד פרגולה עץ מאבדת מצבעה ומהטקסטורה שלה בעקבות שינויי מזג האוויר, כמו חום קיצוני או גשמים כבדים, פרגולה אלומיניום נשארת עמידה לאורך כל הדרך, ואינה נפגמת לא מבחינת צבע ולא מבחינה חזותית.

כמו כן, פרגולה עץ מושכת אליה לא מעט חרקים, כמו טרמיטים, שעלולים לכרסם אותה ולהותיר בה חורים. מעבר לכך שהדבר פוגע ביופי של הפרגולה, הוא גם בהחלט עלול לפגוע בעמידות וביציבות שלה, דבר שעם השנים עלול להפוך לסיכון של ממש למי שיושבים מתחת לפרגולה. פרגולה אלומיניום, לעומת זאת, עמידה בפני חרקים שונים, ולא סובלת מהבעיה הזו בשום פנים ואופן.

מחיר אטרקטיבי זה כל העניין

פרגולה אלומיניום שומרת, במקביל לדברים שכבר נכתבו כאן למעלה, על עוד כמה מאפיינים שכדאי לכם מאוד להכיר, כשהבולט במיוחד מביניהם הוא המחיר. המחיר של פרגולה אלומיניום עומד על בין 400 ש"ח ל-700 ש"ח לכל מ"ר, מה שהופך אותה לזולה מאוד ביחס ליתר הפרגולות שניתן לרכוש בשוק. תוסיפו לכל אלו מבחר אדיר של דגמים, עיצובים וצבעוניות, ותקבלו מתכון מושלם לפרגולה הטובה ביותר שקיימת היום.

לידר פרגולות – ככה קונים היום פרגולה

אצלנו בלידר פרגולות תוכלו למצוא פרגולה אלומיניום מכל הסוגים והמינים. בין אם תבחרו בפרגולה שחורה, פרגולה תלויה, פרגולה עומדת, פרגולה לבנה, פרגולה עם הצללה מלאה או פרגולה עם הצללה חלקית – אנחנו מבטיחים לכם שתמצאו אצלנו בדיוק את מה שאתם מחפשים. דברו איתנו, מחכים לכם!

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן