מדוע אלומיניום עדיף על עץ כשמדברים על פרגולות

בכל תחום בחיים, ניתן להבחין בשתי "יריבות" שמביאות איתן, כל אחת מהן, ערכים שונים, יתרונות שונים ומאפיינים שונים. למשל, ניתן להבחין ב"יריבויות" שונות כמו הפועל ומכבי, חברת סלולר א' לעומת חברת סלולר ב' ועוד. כמו בכל תחום, גם בתחום הפרגולות קיימות שתי "יריבות" שכאלו, והן פרגולות אלומיניום אל מול פרגולות עץ. אז מדוע אלומיניום עדיף על עץ, ואיך העדיפות הזו באה לידי ביטוי בפועל? יצאנו לבדוק וחזרנו עם כל מה שחשוב שתדעו, רגע לפני רכישת הפרגולה האישית שלכם.

מדובר כאן על עובדה: אלומיניום עדיף על עץ כשמדברים על פרגולות

להבדיל מהשוואות שמתבססות על השערות בלבד, כאשר מדברים על כך שאלומיניום עדיף על עץ כשמדברים על פרגולות מדברים על עובדה מוכחת בשטח. קיימים לא מעט גורמים שהופכים את האלומיניום לעדיף על עץ, והראשון הוא הגורם של משקל החומר. האלומיניום הוא חומר קל, שמאפשר התקנה זריזה ובטוחה שאינה מתפרשת על גבי שעות עבודה ארוכות. המשמעות של העניין הזה היא שאתם ממש לא מוכרחים לחתום על יום חופש מהעבודה כדי לקבל את פניו של המתקין, להבדיל ממה שקורה עם התקנה של פרגולת עץ.

פרגולות אלומיניום – יתרון העיצוב

יתרון העיצוב הוא אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר כשמדברים על פרגולות אלומיניום לעומת פרגולות עץ. פרגולות אלומיניום הן "גמישות" מאוד מבחינה עיצובית, והן יכולות להגיע במגוון דגמים וצבעים שונים כמו שחור, לבן, כסוף ועוד. כל זאת לעומת פרגולות עץ, שמגיעות עם צבע אחד – צבע העץ. הגמישות של פרגולות אלומיניום מאפשר להן להשתלב בצורה מושלמת במגוון חללים, כמו מרפסות של משרדים, חצרות של בתים ועוד.

מחיר, מחיר ועוד פעם מחיר – אלומיניום עדיף על עץ גם בנושא הזה

פרגולות עץ יכולות להגיע למחירים של כ-700 ש"ח למטר רבוע, זאת לעומת מחירים של בין 400 ש"ח ל-500 ש"ח בלבד למטר רבוע בפרגולות אלומיניום. במצטבר מתקבלים כאן הפרשים גדולים שיורגשו היטב בכיס שלכם, שעומדים על אלפי שקלים. עם כל היתרונות הברורים האלו, אין ספק שהבחירה הנכונה ביותר בשבילכם היא בפרגולות אלומיניום.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן