מהם היתרונות של פרגולות אלומיניום?

פרגולות אלומיניום פתרו בעיה שהייתה נוכחת המון זמן בשוק הבנייה – ישיבה בחוץ שתהיה גם מוארת וגם נעימה ומוצלת. זה לא רק האורחים או בעלי הבית שהיו רוצים ליהנות מהשמש מבלי לחוש בעוצמתה הקיצונית, אלא גם כל פריטי החצר שעשויים לעבור תהליכי בלאי מואצים הודות לקרינה. פרגולות אלומיניום פתרו את הבעיה הזו על ידי מתן אפשרות להצל את השטחים החיצוניים של בתים באלגנטיות וביעילות. זהו אחד הפתרונות המוכרים והפופולאריים ביותר כיום.

אילו יתרונות מחזיקות פרגולות אלומיניום?

  • אלומיניום לא צריך התייחסות מיוחדת

שלא כמו חומרים אחרים כמו עץ למשל, אלומיניום אינו זקוק לתחזוקה מיוחדת. פרגולות אלומיניום לא צוברות חלודה שתגרום לחוסר אסתטיות או צורך להחליף את כל המבנה, ופשוט עושות את תפקידן נאמנה.

  • אלומיניום לא מושך מזיקים

יש כל מיני סוגי מזיקים שאוהבים לנסות ולהחריב לנו כל חלקה טובה, אך לא כשמדובר על אלומיניום. לחרקים שונים אין כל עניין בו ולכן פרגולות אלומיניום נחשבות הרבה יותר עמידות. לעומת פרגולות עץ למשל, שאיתן ניתן ממש להסתכן במתקפת טרמיטים שתכלה את הקונסטרוקציה.

  • עיצוב קל ומגוון

עיצוב של פרגולות אלומיניום הוא עיצוב הרבה יותר מגוון ומותאם. שלא כמו חומרים אחרים, אלומיניום ניתן לעיצוב קלאסי או מודרני בהתאם להחלטתכם. לכן לא משנה איך מעוצב הבית שלכם, פרגולות אלומיניום יכולות להתאים בדיוק למה שדמיינתם. נוסף על כך, כיום ניתן לעצב פרגולות בסגנונות שיעניקו לכם אפשרויות הצללה ותאורה על פי בקשתכם. כך למשל – פרגולות אלומיניום לא חייבות להיות אטומות לחלוטין לאור השמש, ניתן לעצב אותן עם חריצים שיאפשרו לקרניים להיכנס בנעימות לחלל. דוגמה נוספת היא – אם אתם למשל לא מעוניינים בעמודים לפרגולה, תוכלו לבחור באחת שתלוי מלמעלה.

  • מחיר משתלם

אין רשימת יתרונות בלי התייחסות למחיר המוצר, ואכן פרגולות אלומיניום נחשבות למשתלמות הרבה יותר מפרגולות מחומרים אחרים. חומרים אחרים כמו עץ לדוגמה הם הרבה יותר יקרים לעיצוב והתקנה, ואילו אלומיניום קל ומחזיק המון יתרונות על פני חומרים אחרים. כך גם התחזוקה של הפרגולה שייתכן ותדרוש השקעה כספית, היא מועטה מאוד כשמדובר על פרגולות אלומיניום.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן