מה עדיף גדרות אלומיניום או גדרות עץ לבית פרטי?

במדינת ישראל נמצאים לא מעט בתים פרטיים. חלק מהבתים האלו נמצאים במרכזי הערים, ואילו חלקם נמצאים במושבים, קיבוצים ויישובי הפריפריות. מה שמשותף לכל הבתים הפרטיים האלו הם שהם כולם רוצים לשמור על הפרדה מלאה מהרחוב, על מנת לקבל את הפרטיות המקסימלית ולהנות מהגינה או החצר שלהם בצורה הטובה ביותר. יצאנו לבדוק מה עדיף גדרות אלומיניום או גדרות עץ לבית פרטי, וחזרנו עם כמה תשובות שיעשו גם לכם את הסדר הנחוץ.

גדרות עץ היום הן לא מה שהיה פעם

ההתלבטות בין גדרות אלומיניום לבין גדרות עץ נולדה מתוך מקום מאוד ברור. גדרות עץ היו בעבר בחירת ברירת המחדל של אנשים רבים, משום שהן היו האופציה היחידה שהיתה נמכרת אז. עם השנים נפלה ההבנה שגדרות עץ הן לא מספיק איכותיות, משום שצבען דוהה בעקבות חילופי מזג האוויר, והטרמיטים שמכרסמים אותן מביאות לחיסולן ולחוסר היעילות שלהן.

לכן, היום כאשר האופציה של גדרות אלומיניום עולה על השולחן כאופציה לגיטימית לחלוטין, רבים בוחרים בה על פני גדרות העץ המיתולוגיות. למה? הנה התשובות.

גדרות אלומיניום – איכות גבוהה לצד נראות מהממת

גדרות אלומיניום תפסו די בקלות את מקומן של גדרות העץ בבחירה של אנשי הבתים הפרטיים. מדובר כאן על גדרות שמביאות איתן איכות גבוהה לטווח הארוך, בעזרת מניעת חלודה בשל גשמים וממטרים, מניעת דהיית צבע שעלולה להתרחש בעקבות קרני השמש, מניעת כרסום הגדר על ידי חרקים ועוד.

כל זאת מתאפשר הודות לחומר האלומיניום הקשיח והאיכותי, שלצד כל אלו שומר על גמישות גבוהה בכל הנוגע לעיצובים צבעוניים ומקוריים. השילוב המושלם הזה בין השניים מוביל את הבתים הפרטיים להנות מגדרות אלומיניום שעולות על כל ציפיה או דמיון, ושומרות על לוק מדהים לאורך כל שנות השימוש בהן.

חברת לידר לייצור והתקנת גדרות אלומיניום

אנחנו בחברת לידר עומלים רבות על מנת לספק למגוון לקוחותינו גדרות אלומיניום מהשורה הראשונה, בעיצובים המרשימים ביותר ובאיכות הטובה ביותר בשוק. נשמח לראות גם אתכם בקרוב ולהמליץ לכם על הגדר המתאימה ביותר לצרכים שלכם!

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן