מסך גלילה זיפ

תשלומים ללא ריבית!
0
שנות אחריות על האלומיניום!
0
שנות אחריות על הצבע!
0

כל מי שחי בישראל כבר יודע שאנחנו חיים במדינה מאד חמה ומאד שמשית. לא מספיק שבמזרח התיכון אנחנו נהנים מהשמש החמה, הגיעה ההתחממות הגלובלית ולקחה את כל הסיפור של החום והשמש צעד אחד קדימה , כך שככל שהשנים חולפות אנחנו למעשה חשופים יותר ויותר זמן לשמש חזקה. איפה זה פוגש אותנו? כמעט בכל פינה. הרחובות לוהטים וחסר צל כך שקשה ללכת ברחוב, צריך למרוח קרם הגנה 24/7 כדי להימנע מקרני שמש מזיקות, כשהולכים לים סוחבים שמשייה או ציליה ואם זכיתם ויש ברשותכם בית עם מרפסת או חצר אתם חייבים גם פתרון עבור השמש היוקדת שם.

מסך גלילה זיפ למרפסת 

כל מי שזוכה להיות בעל מרפסת יודע כמה זה מבאס כשהשמש החזקה מכה במרפסת המושקעת והכיפית. למצב הזה יש מספר חסרונות, ראשית ישיבה פשוטה במרפסת לאור קרינת השמש עלולה לשרוף את העור ולגרום לנזקים בריאותיים, כמו כן השמש החמה עלולה גם לעשות נזק לריהוט במרפסת, לצמחייה אם יש ברשותכם עציצים וכן הלאה. למזלנו כיום יש פתרונות מגוונים שיכולים לעזור לנו עם הבעיה הזו, אחד הפתרונות היעילים והשימושיים ביותר הוא מסך גלילה Zip. מסך גלילה מכונה לעיתים גם סוכך מסך והוא הפתרון המושלם להצללות וסגירות של מרפסות. נפרט כאן מתי כדאי להתקין מסך גלילה ZIP, מה היתרונות שלו, מה הנתונים שלו וכל מה שצריך לדעת.

מסך גלילה זיפ – למי זה מתאים?

מסך גלילה זיפ מתאים לכל מי שיש לו מרפסת שמש ויועיל במיוחד למי שהמרפסת שלו פונה למזרח או מערב. לא משנה באיזה קומה המרפסת שלכם, תוכלו ליהנות מהיתרונות של מסך גלילה ZIP.

מה היתרונות של מסך גלילה זיפ?

מסך גלילה ZIP עשוי מבד איכותי במיוחד שמיועד לתנאי מזג אוויר משתנים. הבד של מסך הגלילה עטוף במסגרת אלומיניום יוקרתי שגם שומרת על הבד וגם נותנת לתריס מראה מעוצב. בנוסף, מסגרת האלומיניום והבד האיכותי יכולים לעמוד ברוחות חזקות עד למאה קמ"ש. תוכלו לבחור אם תרצו את הבד של מסך הגלילה שלכם אטום לחלוטין או אטום חלקית וגם לבחור ממגוון צבעים. בזכות מסך הגלילה תוכלו ליהנות גם מפרטיות במרפסת שלכם והפרדה בינכם לבין החוץ וגם להימנע מקרני השמש החזקות והמזיקות. מסך הגלילה מונע גם כניסה של אבק בימים חמים ושרביים.

מסך גלילה זיפ לתקופות החורף

בנוסף, אם אתם רוצים להשתמש במרפסת שלכם גם בתקופות קרות וגשומות, מסך הגלילה יכול למנוע כניסה של גשם או רוח חזקה לאזור הישיבה במרפסת, כך שלמעשה מי שמתקין מסך גלילה כזה יכול ליהנות מהשימוש במרפסת באופן מלא בכל ימות השנה. מלבד סוג הבד, הצבע והעובי תוכלו להחליט אם אתם מעדיפים שמסך הגלילה שלכם יופעל ידנית באמצעות מנואלה או חשמלית באמצעות מנוע. לא משנה במה תבחרו, עצם העבודה שמסך הגלילה יכול להיפתח או להיסגר כראות עינכם מאפשרת לכם את הבחירה אם אתם רוצים ליהנות ממרפסת פתוחה או סגורה. יתרון נוסף של מסך גלילה זיפ שהוא מאפשר לכם את השינוי הזה בבית שלכם מבלי שתצטרכו לקבל אישור בנייה והיתרים מהעירייה.

איך בוחרים את הבד של מסך הגלילה?

כדי להחליט איזה בד מתאים יותר עבור המרפסת שלכם אתם צריכים להחליט אם אתם מחפשים אטימות מוחלטת או שדווקא תעדיפו בד יותר אוורירי שמאפשר כניסה של אוויר, צפייה בנוף וזאת מבלי שהשמש תיכנס למרפסת שלכם או שמישהו מבחוץ יוכל לראות פנימה.

כמה עולה מסך גלילה זיפ?

המחיר של מסך הגלילה משתנה על פי מספר פרמטרים. לרוב נהוג לתמחר כל מטר רבוע, כאשר המחיר למטר רבוע משתנה לפי סוג הבד, העובי וכן הלאה. כמו כן, במידה ותחליטו על מסך גלילה חשמלי המופעל באמצעות מנוע תשלמו יותר מאשר על מסך גלילה שמופעל ידנית על ידי מנואלה. גורם נוסף שמשפיע על המחיר הוא עלות ההתקנה כאשר העלות מושפעת גם ממורכבות ההתקנה. הצעת המחיר הסופית שתקבלו תכלול בדרך כלל את העלות הכוללת של מספר פריטים כמו צינור גלילה, הבד שבחרתם, מגנון התפעול שתבחרו, המסילות שבתוכן פועל המסך, המשקולות ששומרות על הסכך כאשר הוא סגור, הובלה של המסך והתקנה שלו, בהתאם לבקשתכם.

צרו קשר לפרטים נוספים.

תוכן עניינים

זה הזמן שלך לקבל החלטה מעולה

לידר

שנשדרג לך את הנכס?

קליק והצוות המקצועי שלנו יעשה לך סדר ❤️

🔒 טופס מאובטח, הפרטים שלך שמורים איתנו 🔒

שאלות נפוצות

כל מי שיש לו מרפסת שטופת שמש יכול ליהנות ממסך גלילה מסוג זיפ.

מרפסות הפונות מזרחה או מערבה מתאימות במיוחד למסך גלילה זיפ.

מסך גלילה מסוג זיפ מספק הגנה מפני השמש ופרטיות תוך שמירה על חלל חיצוני מסוגנן ופונקציונלי.

השירות זו האמנות האמיתית שלנו

נכון, כשמזמינים פרגולה או גדר לגינה יש לנו המון שאלות, ולא לכולם יש סבלנות לענות לנו עליהן. אצלנו בחושן אנחנו חיים ונושמים אנשים, ורק אח"כ אלומיניום. אז אם יש לכם שאלה, פשוט תתקשרו אלינו, אפילו עכשיו!

a8b09342 dooter pettern 1
הצוות של חושן

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן