סוכך נפתח למרפסת חשמלי או ידני?

Canvas awning with a sky background

נכנסתם לאחרונה לדירה עם מרפסת? נהדר, כעת הגיע הזמן להכין אותה לימי הקיץ החמים וגם לימי החורף הגשומים, ולהתקין סוכך למרפסת שיגן עליכם מפני אי אלו מפגעי מזג אוויר שעלולים לפגוע בכם. אבל רגע, זה לא פשוט כל כך. לפניכם עומדות 2 אופציות: סוכך חשמלי או סוכך ידני, במה כדאי לבחור ומהם היתרונות של כל אחד מהסוגים? את כל אלו, נסביר מיד.

מהם היתרונות של סוכך למרפסת ידני או חשמלי?

  • סוכך למרפסת חשמלי – בשנים האחרונות, מפאת הטכנולוגיה שרק הולכת ומתפתחת, רבים מעדיפים לרכוש דווקא סוכך חשמלי, מהסיבה הפשוטה שבסך הכל מדובר באפשרות הנוחה והפשוטה ביותר. במקום להתחיל למשוך בכבלים, להיאבק בסוכך שנתקע בדרכו להיסגר או להפתח, כל מה שצריך זה בסך הכל ללחוץ על כפתור כדי לסגור או לפתוח את הסוכך, זה הכל. זה לא משנה אם מדובר בסוכך קטן או סוכך ענק שמצליח לכסות חצר שלמה, הרי שמדובר באופציה הרבה יותר פשוטה.
  • סוכך ידני למרפסת – מתלבטים בין שני הסוגים? לגיטימי וברור! סוכך ידני מבטיח לכם שגם כשיש הפסקות חשמל, הוא ימשיך לעבוד ולשרת אתכם נאמנה. יורד גשם? מצוין, בסוכך הידני אין מנגנון אוטומטי שעלול להתקלקל בגלל הגשמים חלילה. זהו סוכך שתמיד, אבל תמיד יגן עליכם, ועל הדרך ידרוש מכם גם לעבוד קצת בכדי לפתוח ולסגור אותו.

באופן כמעט אוטומטי, רבים יעדיפו לבחור סוכך למרפסת חשמלי, פשוט כי זהו העולם שאנו חיים בו. עם זאת, נראה שעדיין קיים ביקוש לסוככים ידניים עבור אנשים שמבינים שאולי לא תמיד יש צורך במנוע חשמלי מתקדם. הכל בסופו של דבר תלוי בכם, בצרכים, בדרישות ובהעדפות שלכם, ובחוץ יחכו לכם עשרות ומאות דגמים של סוככים מהם כל מה שיישאר לכם לעשות, זה רק לבחור.

מי יתקין את הסוכך שלכם?

זה לא משנה אם אתם מעדיפים סוכך למרפסת שמש בין אם הואחשמלי או ידני, בסופו של דבר כשמגיע רגע ההתקנה אין לעשות זאת באופן עצמאי לעולם. יש ליצור קשר עם מתקין מוסמך מטעם החברה שממנה רכשתם את הסוכך, להזמין אותו אליכם ולהפקיד בידיו את המשימה. כשהוא מצויד בידע המקצועי הנדרש, שנים של ניסיון ויכולת התמודדות עם מגוון סוגים ועיצובים של מרפסות, תוכלו להיות בטוחים שהסוכך החדש יותקן כמו שצריך, מבלי שחלילה יחליט לנשור ממקומו בעוד כמה חודשים או שנים.

לאחר התקנת הסוכך, תראו מיד את איכות החיים שלכם משתדרגת! לפתע, גם בימים הגשומים בשנה תוכלו ליהנות מקפה במרפסת ומהאזנה לגשם שיורד סביבכם, מבלי חלילה להתרטב. אז למה אתם מחכים? זה הזמן להכין את המרפסת לחורף, ולקיץ, ולכל השנה, עם סוכך שמתאים לכם בול.

המידע נכתב בשיתוף פורטל פרגוליין

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן