פרגולה אלומיניום או פרגולה עץ?

עולם הפרגולות למרפסת, לחצר או לגינה מביא איתו שתי אויבות מרות שמתמודדות ביניהן על תואר הפרגולה הנכספת – פרגולה אלומיניום או פרגולה עץ. מדובר כאן על שתי מתמודדות שמביאות איתה כל אחת מהן את היתרונות ואת החסרונות שלה, אז בואו נחליט אחת ולתמיד איזו פרגולה הכי שווה לקנות – פרגולה אלומיניום או פרגולה עץ?

פרגולה אלומיניום – יתרונות

פרגולה אלומיניום היא אחד המוצרים האהובים ביותר בשוק, משום שהיא מביאה איתה יתרונות גדולים במיוחד. ראשית, מדובר כאן על פרגולה שעשויה מחומר קל במיוחד. החומר הקל הזה מאפשר התקנה סופר זריזה ומהירה במרפסת, מבלי הצורך לסחוב דברים יותר מדי כבדים, לחבר אותם על ידי חומרים כבדים ועוד. בנוסף לכך, פרגולה אלומיניום היא עמידה לטווח הארוך, משום שהיא עשויה מחומר שעמיד בפני נזקים של מזג האוויר – קור, חום, גשמים או שרב, כמו גם בפני נזקים בדמות מזיקים שונים.

אם נסתכל על החסרונות של פרגולה אלומיניום, נתקשה למצוא נקודות קונקרטיות שאפשר לדבר עליהן, משום שמדובר באמת על החומר המושלם. ודרך אגב, כל זאת עוד לפני שדיברנו על המחיר הזול, שיכול לעמוד על בין 400 ₪ ל-500 ₪ למטר רבוע בלבד.

פרגולה עץ – יתרונות וחסרונות

נעבור אל מתמודדת מספר 2, פרגולה עץ. פרגולה עץ היא אמנם גדולה, יפה ומרשימה, אבל היא בהחלט לא משתווה לפרגולה אלומיניום. מדובר כאן על חומר כבד, שההתקנה שלו יכולה להתפרש על פני שעות ארוכות. כמו כן, העץ אינו עמיד בפני נזקים שעלולים לגרום הטרמיטים, שפשוט חודרים אליו ומכרסמים אותו מבפנים. מכאן נובע שפרגולה עץ עלולה להיהרס תוך זמן קצר במיוחד, ולפיכך אתם עלולים למצוא את עצמכם משקיעים אלפי שקלים בבניית פרגולות נוספות לאורך השנים.

כמו כן, פרגולה עץ עלולה להינזק באופן אנוש ממזגי האוויר המשתנים. גשמים חזקים עלולים לגרום לעץ להירטב ולהעלות עובש, ואילו השמש עלולה לייבש אותו ולהפוך אותו לחסר כל תועלת.

אז מה עדיף?

עם כל הדברים שציינו כאן למעלה, ברור שפרגולה אלומיניום היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן