פרגולה אלומיניום ויתרונותיה

פרגולות העץ כבר מזמן לא מהוות הסוג היחיד של הפרגולות שקיים בארץ. עד לפני כמה שנים הן היו הסוג הנפוץ ביותר במדינת ישראל, אולם עם כניסתה של פרגולה אלומיניום אל המגרש – החוקים השתנו והמעמדות התהפכו. פרגולה אלומיניום היום היא אחת מהפרגולות הכי נחשקות ואהובות בארץ, משום שהיא מביאה איתה את כל היתרונות שכל בית, עסק או משרד יכול להנות מהם בקלות. אז מה חשוב שתדעו על פרגולה אלומיניום רגע לפני ההתקנה? הנה כל התשובות והיתרונות שתמיד חיפשתם.

פרגולה אלומיניום – קלה ויציבה

חומרים קלים הרבה פעמים נתפסים בתור חומרים לא מספיק עמידים, אבל בפועל פרגולה אלומיניום מוכיחה בכל פעם מחדש שדווקא ההיפך הוא הנכון. פרגולה אלומיניום עשויה מחומר האלומיניום הקל והדקיק, ששומר על גמישות ויעילות מקסימלית הן בזמן הייצור והתכנון והן בזמן ההתקנה.

פרגולה אלומיניום מתקבעת בצורה יציבה ואיתנה הן אל הקרקע והן אל הקיר, כך שכל החיבורים מחזיקים מעמד בצורה טובה לטווח הארוך.

פרגולה אלומיניום יכולה להגיע במגוון עיצובים

היתרון הגדול של פרגולה אלומיניום הוא שהיא מביאה איתה מגוון רחב של עיצובים. תוכלו לבחור כאן בין כל מיני צבעים – קלאסיים יותר ונועזים יותר, וגם בין משטח הצללה אטום או מאוורר, שמאפשר כניסה של אוויר ושל קרני השמש מבעדו. באופן הזה גם אנשים שאוהבים צל מוחלט וגם אלו שמעדיפים מעט פתחים בפרגולה שלהם יוכלו להנות ממוצר פשוט מעולה.

פרגולה אלומיניום – תלויה מהקיר או עומדת על הקרקע

עוד יתרון מעולה של פרגולה אלומיניום הוא שהיא יכולה להיתלות מהקיר או להיות מחוברת באופן ישיר לרצפה. הדבר הזה מאפשר גמישות מחשבתית וניצול מקסימלי של המרחב, בין אם מדובר במרפסת, חצר או גג.

איפה מוצאים פרגולה אלומיניום איכותית?

אנחנו בחברת לידר שמחים להעניק לכם שירותים של ייצור, תכנון והתקנת פרגולה אלומיניום איכותית, ששומרת גם על עיצובים מופלאים, גם על עמידות לטווח הארוך, וגם על יעילות מעולה בהגנה מפני מזג האוויר. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ורכשנו את הניסיון שלנו במשך שנים ארוכות, ועכשיו גם אתם מוזמנים להנות מכל הידע והמקצועיות שצברנו, אז צלצלו אלינו עוד היום!

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן