פרגולה אלומיניום תלויה מחיר, עלויות ודברים שחשוב לדעת

ככל שעולם הפרגולות הולך ומשתכלל, כך יותר ויותר אנשים בוחרים להציב אותן בחצרות הפרטיות שלהם, במרפסות המשרדים, ובמקומות נוספים שמצריכים הצללה וקירוי. היום הסוג של פרגולה אלומיניום הוא הסוג המועדף על מרבית מהאנשים, ולכן חשוב להכיר את האפשרויות השונות שעומדות בפניכם ברגע הבחירה. היום יצאנו לסקר את הנושא בצורה מפורטת ביותר, וחזרנו עם כל מה שצריך לדעת על פרגולה אלומיניום תלויה מחיר, עלויות ודברים נוספים. אז מה אתם אומרים, שנתחיל?

מהי פרגולה אלומיניום תלויה?

היום הצבה של פרגולה אלומיניום יכולה להגיע בשני מצבים – פרגולה אלומיניום תלויה ופרגולה אלומיניום עומדת. ההבדל בין שני הסוגים האלו הוא שפרגולה אלומיניום תלויה מותקנת כאשר היא נתלית מקיר תומך, לעומת פרגולה אלומיניום עומדת שמייצבת את עצמה על ידי מספר רגליים שמשתנה בהתאם לגודל שלה. פרגולה אלומיניום תלויה היא מועדפת יותר על מרבית האנשים, משום שהיא תופסת פחות מקום בשטח ועדיין שומרת על אפקט מצוין של הצללה וקירוי.

פרגולה אלומיניום תלויה מחיר ועלויות

כשמדברים היום על פרגולה אלומיניום תלויה מדברים על מחירים שנעים לפי מ"ר. כמובן שפרגולה אלומיניום תלויה מחירה יהיה נמוך יותר כשהיא קטנה יותר, מאשר פרגולה אלומיניום תלויה גדולה שתביא איתה מחיר גבוה יותר בהתאם. באופן כללי, מדובר על עלויות שיכולות לנוע בין כ-10,000 ש"ח ועד כ-15,000 ש"ח, כתלות בגודל הפרגולה, סוג העיצוב שלה, סוג הקירוי – מלא או חלקי ועוד.

מדובר כאן על מחיר הוגן שכמובן יכול להשתנות גם ביחס לחנות שבה תבחרו לרכוש את הפרגולה, אולם באופן כללי פרגולה אלומיניום תלויה מחירה לא אמור לעלות על הטווח שכתבנו כאן למעלה.

בחרו בפרגולה אלומיניום תלויה בחברת לידר

אצלנו בחברת לידר תוכלו למצוא מחירים הוגנים, במקביל לשירות מצוין, התקנה מהירה, עיצובים מגוונים ואין ספור אפשרויות לבחירה. מאחורינו נמצאות שנים רבות של ניסיון ומאות לקוחות מרוצים, כל זאת הודות לפרגולות האלומיניום המיוחדות שאותן אנחנו מייצרים ומתקינים באהבה ובתשוקה גדולה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ויחד נוביל אתכם אל עבר הפרגולה הטובה ביותר, שתענה על הצרכים הפרטיים שלכם!

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן