פרגולות אלומיניום מחיר שלא קורע את הכיס

בחלוף השנים לא מעט רהיטים כאלו ואחרים יעטרו את ביתנו, חלק יתפסו מקום באזורים הפנימיים כמו מנורות יפיפיות וכורסאות מרשימות ונוחות. ואילו חלק יהדרו את האזורים החיצוניים, החל משולחנות נוחים לישיבה בחוץ שיעניקו הנאה מקסימלית ממזג אוויר קיצי עד לבריכה מפנקת לכל דרי הבית. ובכדי להנות מסוגים שונים של מזג האוויר, מהשטח החיצוני של הבית ואפילו של בית העסק ככל הנראה שנזדקק לפרגולה מתאימה שתוכל להעניק מכסה מצוין מפני השמש וחודשי הגשמים. לכן אחת הבחירות היותר פופולריות בשנים האחרונות, היא ללא ספק פרגולות אלומיניום המצליחות להשתלב בדגמים שונים ומלאי יתרונות. 

עניין של שילוב

בכל מה שקשור אל פרגולות אלומיניום ויכולת שילוב, חשוב ראשית כל להכיר את סוגי הדגמים אשר יוכלו להשתלב במנעד רחב של מרפסות ואף אל כניסות הבית. כך למשל ניתן יהיה לשלב פרגולות אלומיניום גם לאזור המרפסת, אשר יוכל להעניק בצפיפות הנכונה חיפוי מצוין מפני קרני השמש. פרגולה כזו יכולה להיות פרגולה "מרחפת", המחוזקת אל קירות תומכים ואינה זקוקה לעמודים שיתפסו מקום נוסף על הקרקע. אבל פרגולות אלומיניום יוכלו להשתלב גם בצורה "מסורתית" ועומדת, בין אם באזור כניסה לבית או ברחבת העסק או בית הקפה. פרגולות אלו יוכלו להישען גם על 4 רגליים אבל גם דרך הישענות על קירות בטון. 

פרגולות אלומיניום מחיר לכל כיס?

וכמו שציינו עד כה פרגולות אלומיניום יוכלו להשתלב במנעד רחב של אזורים, אבל אם הגעתם הנה כי חיפשתם פרגולות אלומיניום מחיר חשוב לדעת כי הוא מורכב מלא מעט פרמטרים שונים שיקבעו את המחיר הסופי. כך למשל פרגולה בגודל של כ-20 מ"ר תנוע במחירים שבין 800 עד 1,000 שקלים ולעיתים אף יותר. הפרמטרים אשר ישפיעו יהיו כמובן סוגי הקירוי של הפרגולה, זאת מכיוון שכיום ניתן לבצע לא רק שילוב של פרגולה באזורים שונים אלא גם דרך פרגולה חשמלית שתעניק הנעה קלה ומיידית או בעלת כיסוי כמו PVC. כמו כן חשוב להכיר כי על פי חוק פרגולה יכולה להגיע עד לטווח של כ-50 מ"ר או כרבע משטח הגינה/הגג ובמידה ותהיה גדולה יותר מומלץ לקבל היתר ואישורים אל מול הוועדה המקומית לבנייה.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן