הגורמים שמומלץ לקחת בחשבון בהתקנת שערי חנייה חשמליים

ישנם יתרונות רבים לשער חניה חשמלי, אך ייתכן שהוא לא האפשרות הטובה ביותר עבור כולם. המאמר הבא יסקור מהם הדברים שכדאי לקחת לקחת בחשבון לפני שרוכשים שער חניה חשמלי.

נתחיל בהיכרות קצרה עם שערי חנייה חשמליים. שער חניה חשמלי הוא בעצם שער אוטומטי הנפתח ונסגר בשימוש בחשמל. סוג זה של פתיחת שערים יכול להיות מופעל באמצעות סוללות או לחבר את מערכת החשמל של הבית שלכם לחיישנים.

3 שיקולים לפני התקנת השער החשמלי

שערי חניה חשמליים הם דרך מצוינת לשמור על הנכס שלכם בטוח ומאובטח. עם זאת, לפני שאתה רוכש אחד לבית או לעסק שלכם, יש כמה דברים שאתה צריך לשקול, הנה 3 מהם:

1) גודל השער – שערי חניה חשמליים מגיעים בגדלים שונים בהתאם לאיזה סוג נכס הוא הולך להיות מותקן וכמה גדול השביל שלכם.

2) סוג החומר ממנו יהיה עשוי השער – ישנם סוגים שונים של חומרים שניתן להשתמש בהם לשערים חשמליים לרבות פלדה ואלומיניום. לכל חומר יש יתרונות וחסרונות משלו ולכן חשוב לעשות קצת מחקר לפני כן.

3) העלות – מחיר שערים חשמליים נע בין 400 ש"ח עד 4,000 ש"ח, תלוי איזה סוג אתם רוצים ואיזה תכונות יש להם.  טווח המחירים לסוגים השונים: שער כניסה לבית בין 400-2500 ש"ח, שער חנייה 400-3000 ש"ח, שער בטיחות 500-1700 ש"ח.

היתרונות של שערי חניה חשמליים

היתרון העיקרי של שער חניה חשמלי הוא בכך שהוא יחסוך לכם הרבה זמן ומאמץ. כאשר אתם מגיעים הביתה וצריכים להיכנס לביתכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקרב עד לשער והוא ייפתח אוטומטית. אתם לא צריכים לדאוג לצאת מהמכונית שלכם, לפתוח את השער ואז להיכנס שוב למכונית.

שערים חשמליים מצוינים גם למטרות אבטחה מכיוון שהם יכולים להרחיק אנשים לא רצויים מהרכוש שלכם. שערי חניה הם דרך נפוצה להגביל גישה בלתי מורשית לנכס, בין אם זה בית מגורים או בניין מסחרי. הם מגיעים בצורות וגדלים רבים, אבל כולם נועדו לעשות את אותו הדבר: להרחיק אנשים.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן