מהו שער חניה חשמלי וכיצד הוא משתלם?

שער חניה חשמלי הוא מכשיר המשמש לשליטה בכניסה ויציאה של כלי רכב בשטח ייעודי. שערים אלו מותקנים בכניסה לחניון או בחניה. הם נקראים גם זרועות נדנדה, מחסומי בום וזרוע מחסום. השער יכול להיות מופעל ידנית או אוטומטי. למערכת שערים אוטומטית יש מנוע חשמלי המפעיל את השער לפתוח כאשר הוא מזהה רכב מתקרב עם חיישן מותקן עליו.

מה הופך שער חנייה חשמלי לבחירה משתלמת?

שער חניה חשמלי הוא בחירה מושלמת עבור אנשים שבבעלותם מוסך קטן או שביל חניה. זוהי גם בחירה טובה עבור אנשים שגרים בדירות ולא צריכים לדאוג לחפש חנייה מתחת לבניין.

אולם שערי חניה חשמליים אינם מתאימים לכולם. הם יכולים להיות יקרים וקשים להתקנה. הם גם דורשים הרבה חשמל ולא תמיד קלים לשימוש. שער חניה חשמלי הוא בחירה משתלמת כי יש לו עלות נמוכה של התקנה, והוא יכול להיות מותקן בקלות אפילו על ידי אנשים ללא כל כישורים מקצועיים.

בטיחות מעל הכל!

שערי חניה חשמליים נחשבים בטוחים יותר מאלה ידניים מכיוון שלא ניתן לפתוח אותם ביד אם מישהו מנסה לטפס עליהם. ניתן לשלוט בהם גם מרחוק באמצעות שלט או לוח מקשים והם מאפשרים גישה לכיוון אחד בלבד בכל זמן נתון. שערי חניה חשמליים הם דרך בטוחה יותר להגן על הרכוש שלכם. הם בטוחים יותר משער מסורתי וניתן לפתוח ולסגור אותם בלחיצת כפתור.

שערים חשמליים הם גם אופציה ידידותית לסביבה מכיוון שהם אינם פולטים גז או אדים לאוויר.

הסוגים השונים של שערי חניה חשמליים

ישנם מנועי שערים, שערי נדנדה ומנועי שער הזזה. הראשון מותקן בצד הפתח, ואילו האחרון מותקן על גבי פתח. הם יכולים להיות עם מנוע הידראולי או חשמלי. סוגים נפוצים נוספים של שערי חניה חשמליים כוללים: פתיחת דלתות מוסך אוטומטית, פותחן שערים אוטומטי נמוך, פותחני שערי חניה חשמליים ושערי חניה ידניים.

לסיכומו של עניין, שער חניה חשמלי זו בחירה משתלמת, אך מתוך המגוון הגדול שקיים חשוב לדעת כיצד לבחור את המתאים עבורכם. רוצים לשמוע עוד על שער חניה חשמלי? לחצו על הקישור!

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן