יתרונות עיצוב באלומיניום שכדאי להכיר

עד לפני כמה שנים לקוחות הזמינו פרגולות אשר היו עשויות מברזל או מעץ. אך בשנים האחרונות חל מהפך ורוב הציבור מעדיף להזמין פרגולות מאלומיניום. הסיבה לכך נובעת מהעובדה שמדובר בחומר איכותי ביותר, גמיש ויציב.

פרגולות מאלומיניום 

ההיצע של עיצוב מפרופילים של אלומיניום הוא עצום ולכן בפני הלקוחות יש בחירה לא פשוטה כאשר הם מזמינים פרגולה למרפסת או לגינה. בשלב הראשון אנשי המקצוע מודדים באופן מדויק את השטח כדי לדעת אם מדובר בייצור של פרגולה קטנה או פרגולה גדולה, שיש בה גם צורך בעמודי תמיכה ממתכת.

השלב השני הוא בחירת הנראות של הפרופילים. קיימים פרופילים באורכים שונים, עבים וצרים והלקוחות בוחרים על העיצוב שנראה להם המתאים ביותר למיקום הפרגולה. המגמה היא ליצור שייכות של המראה הכללי של נראות פנים הבית לפרגולה למרפסת או לגינה.

המיקומים הנדרשים של הפרגולה 

באקלים הישראלי החם בקיץ, בוחרים פרגולה מעוצבת שגם תחסום את קרני ה – UV כך שהמקום יהיה מוצל לחלוטין ויהיה נוח לשבת מתחת לפרגולה במרפסת, בחצר או בבריכת השחייה הביתית. יש מקרים שבהם מוסיפים גם קירוי יפהפה, כדי להעניק חסימה מוחלטת לחום הישראלי. 

לקוחות המעוניינים בכך מזמינים פרגולה שיש בה open sky   וכך הם נהנים מהאור שנכנס לאורך כל היום ומציף את המקום בשפע של אור. בין המשטחים המיוחדים מתקינים פרופילים של אלומיניום בדרך כלל בצבעים כהים והמראה יחד הוא יוצא דופן.

פרופילים בשלל צבעים 

יש אפשרות להזמין פרופילים אשר צבועים בכל גוון רצוי, החל בצבעים בהירים ועד צבעים כהים מאד כמו שחור. אחד הדגמים הפופולריים ביותר הוא פרופיל דמוי עץ, אשר נראה כמו עץ טבעי. אפשר להזמין אותו בכל גוון רצוי ובכל עובי. לעיתים מזמינים גדר חיצונית לבתים פרטיים מהפרופילים הללו וכך הפרגולה והגדר הם בעיצוב זהה ודבר זה מוסיף יופי רב לכל בית. 

שילוב של תריסים חשמליים או רגילים 

בהתאם למבנה של הבית על פי השטח הגיאומטרי, יש מקרים שבהם מוסיפים על אחד הקירות תריסים חשמליים להפעלה נוחה ביותר או תריסי פלסטיק המיוצרים ומותקנים במקצועיות רבה על ידי תריסי עמית. המטרה של התריסים הללו היא ליצור סגירה הרמטית של התריסים בחורף כדי שלא יחדור הביתה אוויר קר מהרוחות העזות. 

בדרך זו בני הבית לא סובלים מהקור אלא נהנים מהטמפרטורה הנורמטיבית בתוך הבית, שאין בו כל השפעה של גורמים חיצוניים.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן