יתרונות שערי חניה חשמליים

שערי חניה חשמליים הם חידוש חדש בעולם החניה. השער החשמלי הינו מחסום המופעל באמצעות חשמל וניתן לפתיחה באמצעות כרטיס גישה. הם מהווים אלטרנטיבה לשער החניה המסורתי והידני המופעל בדרך כלל על ידי מוט דחיפה.

שערים חשמליים בטוחים הרבה יותר משערים ידניים מכיוון שיש להם חיישנים לזיהוי עצמים מכל הכיוונים. המשמעות היא שהסיכון שמישהו יתפס את זרועו בשער נמוך בהרבה מאשר בשערים ידניים.

השער החשמלי הותקן במקומות רבים, כולל שדות תעופה, בתי חולים, בתי ספר ואוניברסיטאות. הם שימשו גם לאירועים מיוחדים כמו קונצרטים ופסטיבלים כדי לסייע בשליטה על זרימת התנועה אל המקומות.

יש כמה חסרונות לסוג זה של שערים, כמו למשל אי-יכולת לפתוח אותם או ששהם עלולים להתקע.

שער חניה חשמלי הוא מכשיר המשמש לשליטה בכניסה ויציאה של כלי רכב בחניון. המכשיר מורכב ממחסום הנפתח ונסגר אופקית כדי לאפשר כניסה ויציאה של כלי רכב.

מערכת הנעילה החשמלית מופעלת על ידי אלקטרומגנט, אשר מזיז את זרוע הנדנדה למעלה או למטה. כאשר הזרוע נעה למעלה, היא משחררת סיכת נעילה חשמלית ממקומה על מסגרת השער, ומאפשרת לה להיפתח.

פין הנעילה חוזר למקומו המקורי כאשר הזרוע נעה חזרה למטה, מאבטחת את השער במקומו.

כשהוא סגור, ניתן לפתוח שער חניה חשמלי רק בלחיצת כפתור או משיכה של ידית בצד אחד של המחסום.

מהם שערי חניה חשמליים?

שערי חניה חשמליים הם שערים אוטומטיים הנפתחים ונסגרים אוטומטית. ניתן לפתוח או לסגור אותם באמצעות שלט רחוק, אפליקציה לנייד או חיישן.

שערי חניה חשמליים משמשים להסדרת הכניסה והיציאה של כלי רכב לחניונים ויציאה מהם. הם גם מאפשרים ניהול טוב יותר של זרימת התנועה במגרש.

רוב שערי החניה החשמליים מצוידים בחיישנים הרושמים כאשר מכונית נכנסת או יוצאת מאזור השער. חיישנים אלו יכולים גם לזהות אם מכונית עוזבת מבלי לשלם, כך שהם יכולים לגבות עמלות קנסות בהתאם.

שערי חניה חשמליים הם סוג שער המותקן בכניסה לחניונים ומוסכים. הם נקראים גם שערי חניה, פותחי שערים או שערים חשמליים. הם יכולים להיות אוטומטיים או ידניים.

שערי חניה חשמליים מורכבים בדרך כלל ממתכת עם פס אופקי בתחתית כדי למנוע ממכוניות להיכנס למגרש או למוסך. הבר מופעל בדרך כלל חשמלית על ידי מכשיר שלט רחוק או ידנית על ידי מלווה.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן