מדוע שערי חניה חשובים

שערי חניה הם אמצעי אבטחה החיוני לכל נכס מגורים או מסחרי. ניתן להשתמש בהם כדי לשלוט בזרימת כלי רכב אל תוך מגרש החניה והחוצה ממנו. שער חניה חשמלי הוא שער המופעל באמצעות חשמל. לרוב הוא נשלט על ידי שלט רחוק ויש לו חיישנים המופעלים כאשר הוא חש באובייקט מולו. כאשר זה קורה, השער נפתח אוטומטית כדי לאפשר לרכב לעבור ואז נסגר שוב לאחר מכן.

שערי חניה מותקנים בדרך כלל בנקודות הכניסה והיציאה של מגרש חניה על מנת לפקח על מי שנכנס ויוצא, וכן כמה זמן הם נשארים. שערי חניה יכולים להיות ידניים (מחייבים מישהו להפעיל אותם) או אוטומטיים (פועלים בכוחות עצמם). סוג השער המותקן תלוי בצרכי בעל הנכס.

אילו סוגי שערי חניה קיימים ומה התפקיד שלהם?

ישנם שני סוגים של שערי חניה חשמליים:

1) מחסום חשמלי: שערי חניה מסוג זה משמשים כאשר אין מכוניות לפניו והוא חוסם כניסת או יציאה של כלי רכב דרך הפתח.

2) פותחן שערים חשמלי: שערי חניה מסוג זה כוללים מנוע הפותח וסוגר את הפתח לכניסה ויציאה של כלי רכב דרכו.

תפקידו העיקרי של שער חניה חשמלי הוא למנוע כניסה בלתי מורשית לשטח מוגבל, במיוחד אם אין מאבטחים. שערי חניה הם אמצעי אבטחה חשוב עבור נכסים למגורים ומסחריים משתי סיבות:

– הם עוזרים לשלוט על זרימת התנועה פנימה ומחוץ לחניונים, מה שאומר שאורחים לא מורשים לא יכולים להיכנס ללא אישור מכוח אדם מורשה.

– הם מספקים בטיחות על ידי מניעת כניסת רכבים לא רצויה לחניון.

היתרונות והחסרונות של שער חניה

שערי חניה חשמליים הופכים פופולריים יותר בשוק מכיוון שהם מציעים יתרונות רבים על פני מערכות מסורתיות. אחד היתרונות העיקריים הוא שהן בדרך כלל מהירות ומדויקות יותר ממערכות ידניות. הם מציעים גם מספר יתרונות אחרים, כגון בטיחות מוגברת ועלות מופחתת בהשוואה למערכות ידניות. עם זאת, ישנם כמה חסרונות גם לשימוש בשערי חניה חשמליים, כמו העלות הראשונית הגבוהה שלהם והצורך שלהם בספק כוח או בגיבוי סוללה.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן