מה חשוב לדעת לפני שמתקינים פרגולת אלומיניום

הצעד הראשון הוא לוודא שמשטח הקרקע ישר. אם זה לא נעשה, אז יהיה לחץ לא אחיד על חלקים שונים של התקנת הפרגולה אשר יכול להוביל לתנודות ובנייה פחות יציבה. השלב השני הוא לוודא שאין מכשולים בדרך כגון עצים או מבנים אחרים, שעלולים לגרום לבעיות בהתקנה. מומלץ לשקול איזה סוג של צמחים אתה רוצה לגדל ליד הפרגולה שלך: גפנים, שיחים או פרחים. ייתכן שתצטרך להתאים.

וודא שהקרקע עליה תתקין את הפרגולה שלך ישרה. זה יקל הרבה יותר על הבנייה ויבטיח שהוא בטוח מפני ריקבון או נזק ממפלסי מים גבוהים

השלב הבא כולל חפירת תעלה מסביב למקום שבו תותקן הפרגולה, כך שכאשר הם יוצקים בטון לא תהיה להם בעיה עם חלחול מים ופגיעה בהם. השלב הזה  כולל בסופו יציקת בטון.

בחלק הבא תלמדו על החלקים והאביזרים הדרושים להתקנת פרגולת אלומיניום.

צריך להזמין את כל החלקים והאביזרים הנכונים לפרויקט שלך. אלה כוללים ערכת יסוד, עמודים, סוגריים, קורות, קישוט וחומרה נחוצה אחרת.

עכשיו זה הזמן לבדוק שיש לכם את כל החומרים ולהרכיב את המסגרת.

יש להרכיב את המסגרת כך שכל החיבורים יהיו הדוקים ואין רווחים ביניהם. ודא שהם לא מעוותים או מעוותים, שכן זה יקשה על הצמדתם עם ברגים.

יש להתקין את הפרגולה כך שהיא לא תחסום דלתות, חלונות או שבילים לביתכם. מסיבה זו, חשוב למדוד היכן תרצו למקם את הפרגולה שלכם לפני בנייתה.

תוספת מומלצת לפרגולת אלומיניום

דק או חצר צמודי קרקע הם תוספת נהדרת עבור פרגולת אלומיניום. ניתן להשתמש בהם כל השנה. אתה יכול להשתמש בהם כחלל לאירוח, ברביקיו וסעודה עם חברים. הם מספקים לכם גם מקום אחסון נוסף לציוד מבדר כמו שולחנות, כיסאות וברביקיו.

הדבר הטוב ביותר בתוספת הזו הוא שהיא לא עולה הרבה לבנות. אתה יכול לעשות את זה בעצמך ביום או יומיים אם יש לך את הכלים והחומרים הנכונים בהישג יד.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן