מידע מעניין על אלומיניום

במאמר זה נספק לך מידע עבור מוצרי אלומיניום. אלומיניום הוא חומר רב תכליתי המשמש בעיקר לייצור דלתות כניסה לבית הפרטי, פרופיל לחלון ומעקות מכל הסוגים. אלומיניום ידוע כחומר מתכתי חזק ביותר: "היהלום של המתכות". החומר הכניע פורצי בתים רבים בעבר ושימש מאז ומעולם כחברו הטוב ביותר של בעל הבית הפרטי. יחד עם זאת, חשוב לציין כי מדובר בחומר מתחלד, ולכן כל מוצר ברזל שתרכשו יהיה כרוך בטיפול נגד חלודה, או בדאגה לצפות את המוצרים שלכם במתכת אל חלד כמו נירוסטה או אלומיניום. להלן מספר דוגמאות למוצרי אלומיניום נפוצים:


שערי אלומיניום


שערי אלומיניום הם שערי כניסה חזקים ועמידים. הם יכולים להירכש כפלטה אחידה או כשער סורגים. שערי ברזל בבית שיש בו ילדים חייבים להירכש במשנה זהירות: גרסת הפלטה או הסורגים היא הגרסא הקבילה היחידה: אין לנסות לקנות שער אלומיניום עם שלבי אנכיים או חורים על מנת לא לדרבן אצת הילדים לנסות לטפס על השערים ולהיפצע שלא לצורך. בנוסף, חשוב מאד להקפיד שהשערים אינם נסגרים בקלות על האצבעות. חשוב לבדוק זאצת מבעוד מועד: אנו ממליצים להימנע מלרכוש שערים הנסגרים על האצבע תוך שמינית הסיבוב.
מעקות אלומיניום
מעקות אלומיניום נחשבים למעקות נפוצים בבתים משותפים בגגות הבניינים ובפרפסות הקדמיות של הדירות. אנון ממליצים לקבלני הבניין לבדוק היטב את מעקות האלומיניום שנרכשו על ידם ולא להתפשר על מעקה אלומיניום ללא וידוא פתרון אל חלד כלשהו למעקה זה. עצתנו היא לקנות מעקה אלומיניום המצופה בחומר לא מתחלד כלשהו לשם ההגנה עליעו מפני גורמי החלודה השונים כמו גשם, ברד והטל של לפנות בוקר.


פרגולת אלומיניום


 פרגולת אלומיניום  הן פרגולות עמידות ואמינות, אשר משתלבות נהדר בכל חלל עם עיצובים קלאסיים או ייחודיים להתאים לחלל. פרגולות אלומיניום אינן דורשות תשומת לב, ולא מביאות איתן בעיות כמו חלודה, לדוגמה, שעלולה להפוך למטרד של ממש ואפילו להחלפה כוללת של הפרגולה, להיפך, הן נותנות לכם שקט נפשי לאורך זמן, והנאה מקסימלית מפתרון הצללה אמין ויעיל.

פרגולה

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן