כל מה שרציתם לדעת על סורגי אלומיניום

סורגים המותקנים בבתים תפקידם כפול ומכופל. בייחוד אם יש ילדים קטנים בית.
סורגים מגנים על הבית ועל יושביו מפני פריצות וגנבים אך הם יכולים לסייע בשמירה על פעוטות שחוקרים את העולם. סורגים יבטיחו שמה שצריך להישאר בפנים ומי או מה שצריך להישאר בחוץ אכן יישאר בחוץ.
סורגים בדירות גבוהות או בבנייני מגורים גבוהים חיוניים לבטיחות ולביטחון של כל יושבי הדירה.

סורגים מאלומיניום מהווים גם אמירה עיצובית כאשר הם מפורזלים בצורה מסוימת וייחודית. שער יפה עם סורגים תואמים במתכת צבועה יכולים להוות כניסה מושלמת לדירה הפרטית שלכם.
סורגים מאלומיניום הפכו להיות פריט עיצובי עד שניתן למצוא עציצים המיועדים במיוחד לתלייה על סורגים.

סורגים מאלומיניום חזקים ואיכותיים, גבוהים דיים ומחודדים בקצה יבטיחו שכל מי שחומד לפרוץ לביתכם יוותר על הרעיון במהרה.
סורגים המעוצבים נכונה יעבירו את המסר והאווירה לכל מי שרצוי ומוזמן להיכנס ולמי שאסור שיכנס.

דלת כניסה מאסיבית עם סורגים כבדים יראו מאיימים רק למי שמחפש לפרוץ אותם. לעמת זאת הם יראו מיוחדים ומרשימים עבור מכר או ידיד קרוב.
סורגים מאלומיניום עשויים עבודת יד הם המיוחדים ביותר. ניתן לבקש מאיש המקצוע להכניס אלמנט מסוים שיופיע בסורגים או אפילו לתכנן מקום לתליית שלט או פעמון.

לא כולם יכולים להחליף את סורגי ביתם. סורגים המעוגנים בחוזה בפרויקט מגורים מחייבים את הדיירים לשמר אותם או לפחות לדאוג שצבע סורגים הפונים לחזית הבניין יהיהתואם לכל הפרויקט. מן הסתם למראה הסורגים השפעה על המראה החיצוני הכללי של הבית שלנו.

בתים פרטיים בעל גינה הם הלקוחות האולטימטיביים להתקנת סורגים מאלומיניום. סורגים בקומות קרקע הם חיוניים לא פחות מהבניינים הגבוהים שהזכרנו קודם. בתי קרקע חשופים יותרלעוברים ולשבים ועל כן צריכים לבצע שיקולים אסתטיים ובטיחותיים כאחד. פרצה הקוראת לגנב יכולה להיות בדמות סורגים שבורים, לא אחידים וקלים לכיפוף. גם סורגים נמוכים מדי פשוט מזמינם לכל מזיק להיכנס.

ניתן להתאים לסורגים שבחרתם גם  פרגולת אלומיניום אשר תיצור מראה תואם ומודרני לבית.

סורגים

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן