למה כדאי לבחור בפרגולות אלומיניום דמוי עץ

ישנם סוגים רבים ושונים של פרגולות בשוק. חלקן עשויות מאלומיניום, בעוד שאחרות עשויות מעץ. השאלה היא מה ההבדל בין פרגולת אלומיניום לפרגולת אלומיניום דמוי עץ?

הדבר הראשון שיש לשים לב אליו הוא שחשוב להבין את סוג החומר שאתם רוצים לפרגולה שלכם לפני שאתם מתחילים לחפש. 

אחד מסוגי הפרגולות הפופולריים ביותר הוא פרגולת אלומיניום. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שהיא עמידה מאוד ותחזיק מעמד לכל החיים. הסיבה הנוספת היא שיש לה תג מחיר נמוך בהרבה מפרגולות אלומיניום דמוי עץ.

ההבדל בין פרגולת אלומיניום לפרגולת אלומיניום דמוי עץ הוא שבראשונה אין עץ, אלא מוטות מתכת כדי לשוות מראה של עץ. סוג זה של חומר אינו נרקב או מתכלה, מה שהופך אותו לעמיד מאוד וחזק לאורך זמן. הסוג השני, שיש בו עץ, עלול להיות רגיש לריקבון או עובש לאורך זמן ויהיה צורך להחליף אותו לעתים קרובות יותר מאשר אלומיניום.

היתרונות של פרגולות אלומיניום דמוי עץ

בחלק זה נתייחס להבדלים בין פרגולת אלומיניום לפרגולת אלומיניום דמוי עץ. לפרגולות אלומיניום דמוי עץ יש  מגוון יתרונות. הבולט ביותר הוא שהן זולות, קלות ועמידות. פרגולות אלומיניום זמינות גם במגוון רחב של סגנונות וצבעים, כך שתוכלו למצוא אחת שתתאים למראה החיצוני של הבית שלכם.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ מציעות רבות מאותן יתרונות כמו פרגולות אלומיניום. עם זאת, יש הבדל אחד מרכזי ביניהם – פרגולות אלומיניום דמוי עץ עשויות מויניל או פוליאסטר במקום עץ.

פרגולת אלומיניום היא סוג של מערכת קירוי המורכבת בעיקר ממסגרת מתכת עם כיסוי בד צמוד. פרגולות אלומיניום דמוי עץ אינן עשויות מעץ אלא מויניל או פוליאסטר ומספקות את אותם יתרונות כמו פרגולת אלומיניום – קל משקל ועמידות.

החיסרון של פרגולת אלומיניום הוא שאינה מעניקה צל, דבר שניתן לפתור באמצעות הוספת גגון או בד לחלק העליון של הגג.

לפרגולה מאלומיניום דמוי עץ יש את אותם יתרונות כמו אלומיניום אבל היא גם מספקת צל לאנשים מתחת מה שהופך אותה למעולה עבור מרפסת או חצר אחורית. 

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן