ההבדלים בין פרגולה סגורה לפרגולה תלויה

פרגולה סגורה

פרגולת אלומיניום סגורה היא כזו שיש לה גג המחובר באופן קבוע למסגרת. פרגולה מסוג זה יכולה לשמש להצללה או כמבנה דקורטיבי.

פרגולת אלומיניום סגורה היא מערכת גג שנסגרה מכל הצדדים. פרגולה מסוג זה עשויה בדרך כלל מאלומיניום והיא מותקנת על גבי הבניין.

פרגולת אלומיניום סגורה היא סוג של פרגולה בעלת גג המכסה את כל החלל. הוא מותקן בדרך כלל בפטיו או בגנים.

פרגולה תלויה

פרגולת אלומיניום תלויה היא כזו שאין לה גג המחובר באופן קבוע למסגרת. במקום זאת הוא נתמך בכבלים כך שהוא יכול לנוע עם הרוח. הכבלים מחוברים לרוב לעמודים משני צידי החלל בו נמצאת הפרגולה.

פרגולת אלומיניום תלויה היא מערכת גג שהותקנה על פני שטח פתוח כמו פטיו או גינה. הוא עשוי בדרך כלל מאלומיניום והוא תלוי מהתקרה עם כבלים כדי לתמוך במשקלו.

מערכת גג תלויה היא גג התלוי על קורות מבניות, בניגוד לתמיכה בעמודים. גגות תלויים נראים לרוב בחללים גדולים ופתוחים וניתן להשתמש בהם לאירועים כמו קונצרטים או חתונות. סוג זה של גג מספק גמישות רבה ורבגוניות עבור מעצבים.

גגות תלויים מורכבים מפרגולות, העשויות לרוב מאלומיניום. ההבדל בין פרגולת אלומיניום סגורה לפרגולת אלומיניום תלויה הוא האופן שבו הם נתמכים; האחרון תלוי על קורות המשתרעות על פני החלל בעוד שהראשונה מונחת על עמודים או עמודים.

מה ההבדל בינהם?

ההבדל בין שני סוגי הפרגולות הללו הוא בעיצובן. לפרגולת אלומיניום סגורה כל ארבעת הצדדים סגורים בעוד שתלויה תלויה בכבלים ואין לה מתחם צדדי.

פרגולת אלומיניום סגורה נפוצה יותר והיא מספקת יותר צל לאנשים שמתחת.

מצד שני, פרגולת אלומיניום תלויה מציגה עיצוב פתוח ויש לה יותר אפשרויות עיצוב בגלל זה. זה גם יקר יותר כי זה יותר מסובך לבנות ולהתקין.

פרגולת אלומיניום סגורה זולה יותר, אפשר להגיד על פרגולת אלומיניום תלויה מחיר משתנה, מכיוון שהיא אינה כוללת פתחים בצדדים או בחלק העליון מה שהופך אותם לפשוטים יותר לבנייה ולהתקנה.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן