סקירה כללית של גדרות האלומיניום השונות בשוק כיום

גדרות אלומיניום הן בחירה פופולרית לגידור בגלל כמות העמידות והגמישות שהן מציעות. הם גם אופציה משתלמת עבור אלה שמחפשים לחסוך כסף על הגדר שלהם. גדר מסוג זה מורכבת מפנלים הניתנים להתקנה על קרקע שטוחה או משופעת בעזרת קצת עזרה מקבלן או שיפוצניק. הם מגיעים בהרבה עיצובים שונים כמו לוחות אנכיים ופאנלים אופקיים, המעניקים להם מראה אלגנטי

גדרות אלומיניום הן אופציה טובה עבור בעלי בתים רבים. הם מגיעים במגוון אפשרויות עיצוב וצבע, הם חזקים ועמידים וקלים להתקנה. אבל איזה סוג של גדר אלומיניום כדאי לבחור לבית? במאמר זה נסקור סוגי גדרות פופולריים.

שני סוגי גדרות אלומיניום הנפוצים ביותר:

  • גדר אלומיניום A-frame: 

גדרות אלו מגיעות במגוון גבהים וסגנונות. הגובה נע בין 4 רגל לגובה 8 מטר. יש להם מגוון רחב של צבעים זמינים, אבל הם נמצאים לרוב בשחור או חום.

  • גדר אלומיניום בציפוי ויניל:

גדר מסוג זה מורכבת מדרכי מתכת מצופים ויניל המגיעים בצבעים שונים כגון שחור, לבן, אפור, ברונזה או נחושת. סוג זה של גדר משמש לעתים קרובות לפרטיות.

גדרות אלומיניום הן דרך מצוינת לשפר את מראה הבית שלך. הם מגיעים בהרבה סגנונות, צבעים ועיצובים. גדרות אלומיניום מספקות פתרון חסכוני לבעלי בתים המעוניינים להפוך את בתיהם למאובטחים ואטרקטיביים יותר.

סוג גדר אלומיניום נוסף הוא גדר כלונסאות מאלומיניום: לגדרות אלו יש כלונסאות שמרוחקות אחת מהשנייה. הם יכולים להיות מותקנים על קרקע שטוחה או משופעת, אבל הם דורשים כמה כישורי הרכבה כדי לבנות אותם.

השימושים השונים של גדרות לבית

השימושים הנפוצים ביותר הם נוי ואבטחה. גדרות אלומיניום נוי משמשות למטרות דקורטיביות בלבד, בעוד שגדרות אלומיניום ביטחוניות מציעות הגנה מפני פולשים. גדרות אלומיניום אבטחה עשויות מחוט עבה יותר מאשר גדרות נוי כך שהן יכולות לעמוד בלחץ רב יותר של פולשים.

גידור אלומיניום נוי היא דרך מצוינת להוסיף משיכה ויזואלית לבית שלך מבלי לבזבז יותר מדי כסף. היא מגיעה בהרבה עיצובים, צבעים וסגנונות שונים כך שתוכלו למצוא את האחת המושלמת שמתאימה לעיצוב החיצוני של הבית שלכם.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן