מה העלות של פרגולה אלומיניום תלויה?

הדמיה של פרגולה תלויה
הדמיה של פרגולה תלויה

כמעט ובלתי אפשרי להתעלם מהעובדה שפרגולה אלומיניום תלויה כבשה את לבבותיהם של עשרות אלפי אנשים ברחבי הארץ בפרט והעולם בכלל. כל מי שמחפש אחר פתרונות הצללה מעולים, יודע שפרגולה אלומיניום תלויה היא מוצר עמיד שאפשר לסמוך עליו, ושמביא איתו מחיר מצוין ואטרקטיבי. היום יצאנו לבדוק מה העלות של פרגולה אלומיניום תלויה, וחזרנו עם כל התשובות שמעניינות אתכם רגע לפני הרכישה.

פרגולה אלומיניום תלויה – מדוע היא כל כך אטרקטיבית?

עוד לפני שנדבר על העלות, חשוב להבין מדוע המוצר הזה הפך לכל כך פופולרי. מדובר כאן על פתרון הצללה לא פחות ממושלם, שמכיל את כל היתרונות שפתרון הצללה צריך לכלול:

1. חומר קל – עצם העובדה שהפרגולה עשויה מאלומיניום, הופכת אותה לקלה לנשיאה וכן לקלה להתקנה.

2. עמידות לטווח הארוך – חומר האלומיניום שומר על עמידות גבוהה בפני מזגי אוויר משתנים, חרקים שונים ועוד. מהסיבה הזו בדיוק הפרגולה לא תייצר חלודה ולא תסבול מהתבלות מהירה.

3. גמישות – חומר האלומיניום מאפשר עיצוב פרגולות במגוון צורות – תלויה, עומדת, הצללה מלאה, הצללה חלקית ועוד.

4. צבעוניות ועיצוב – פרגולה אלומיניום תלויה מאפשרת עיצובים בשלל צבעים וצורות, דבר שהופך אותה לרב גונית ופונה לקהל יעד רחב ביותר.

העלות של פרגולה אלומיניום תלויה – על כמה מדובר כאן?

אם נסתכל באופן ספציפי על נושא המחיר של פרגולה אלומיניום, נגלה שמדובר על פרגולה נוחה מאוד לרכישה, משום שהיא מביאה איתה מחיר אטרקטיבי במיוחד. במרבית מהמקרים תשלמו בין 600 ש"ח ל-700 ש"ח עבור כל מ"ר של פרגולה אלומיניום תלויה, אולם ישנם גם מקומות שאצלם המחירים אפילו נוחים יותר, ונעים בין 400 ש"ח ל-600 ש"ח למ"ר.

לידר – המקום הטוב ביותר לרכישת הפרגולה הבאה שלכם

אצלנו בחברת לידר תוכלו למצוא מגוון אדיר של פרגולות אלומיניום מכל מיני סוגים, עיצובים וסגנונות. אנחנו מבטיחים לכם שתקבלו אצלנו שירות מהשורה הראשונה, מחירים מעולים, פרגולות איכותיות במיוחד והתקנה מקצועית ללא רבב. צרו איתנו קשר עוד היום במספר הטלפון 072-3944-304 ונשמח לעמוד לשירותכם לכל התייעצות, התלבטות או רכישה.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן