מהם הסוגים השונים של גדרות עבור הבית שלך?

ישנם סוגים רבים של גדרות אלומיניום. הסוג הנפוץ ביותר היא גדר כלונסאות. יש לה פתחים במסילות שאנשים יוכלו לעבור דרכם וניתן להשתמש בה כדי לסגור שטחים גדולים או רק חלקים קטנים של נכס.

סוג נוסף היא גדר הפרטיות, שהיא גדר אלומיניום התוחמת חצר וחוסמת אותה למראה מבחוץ. גדר מסוג זה עשויה עם מסילות גבוהות יותר מאלו שעל גדר כלונסאות, מה שמקנה לה יותר פרטיות.

יש גם גדרות נוי, העשויות עם מאפיינים דקורטיביים כמו דוקרנים על המסילה העליונה או לוחות דקורטיביים בין המסילות. גדרות אלו יכולות לשמש להוספת נופך אומנותי לכל נכס והן יכולות לשמש גם כמחסומי אבטחה.

ישנם סוגים רבים ושונים של גדרות אלומיניום בשוק כיום. הם משתנים מבחינת החומרים, העיצובים ושיטות ההתקנה שלהם. סוג הגדר שתבחר יהיה תלוי במה שאתה מחפש ובסגנון הבית שלך. סוג הגדר שתבחר צריך להיות תלוי למה תשתמש בה – פרטיות, אבטחה או קישוט.

להלן כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של גדרות:

  • גדר אלומיניום: 

גדרות אלומיניום הן הסוג הנפוץ ביותר של גדרות בשימוש. הם עשויים מאלומיניום ומגיעים במגוון צבעים.

  • גדרות שרשרת 

הן לא יקרות ומציעות ראות רבה. הן גם קלות להתקנה וניתן להשתמש בהן במגוון יישומים. גדרות שרשרת מורכבות משרשראות מתכת שנרקמות יחד ליצירת מחסום דמוי רשת. גדרות מתכת יכולות להיות עשויות מברזל, פלדה או אלומיניום ומגיעות במגוון צורות וגדלים.  גדרות שרשרת יכולות להיות עשויות גם מאלומיניום, אנו ממליצים על אלומיניום כי משקלו קל יותר, קל יותר להתקנה וזול יותר מגדרות שרשרת פלדה. 

  • גדרות עץ: 

גדרות עץ מציעות פרטיות ואבטחה, אך הן דורשות תחזוקה רבה יותר מאשר סוגים אחרים של חומרי גדר. יש להם גם עלות מוקדמת גבוהה יותר מאשר אפשרויות אחרות כמו חוליות שרשרת או לוחות גדר ויניל.

  • גדרות ויניל: 

גדרות ויניל מציעות פרטיות, עמידות. גדרות ויניל מורכבות מפוליוויניל כלוריד (PVC) וניתן למצוא אותן בהרבה צבעים, צורות, סגנונות ומרקמים.

צריכים עזרה מיידית?

קליק ואנחנו איתכם

דילוג לתוכן